PRAATOCHTEND VOOR 55-PLUSSERS

1 november 2015

PRAATOCHTEND VOOR 55-PLUSSERS

Bij de vorige Tribune zat de nieuwe ZO+ Krant van de SP, ‘de krant voor mensen niet van gisteren’. Het verschijnen van deze krant was voor bestuur en fractie van de SP afdeling Lelystad de aanleiding om voor onze oudere leden een gezellige koffieochtend te organiseren.

Eén van de aanwezigen was Nirdosh Veen. Hij schreef het volgende verslag:

“Voor de eerste keer was er een bijeenkomst voor 55-plussers in de afdeling. Een goed initiatief en dat was goed gezien want er was een heel goede opkomst.
Een paar SP-gemeente-raadsleden (Hugo Teerds en Alexander Sprong) lieten zich informeren over ervaringen die mensen hebben met de keukentafelgesprekken en de thuiszorg in Lelystad. Verder kwamen er veel onderwerpen ter tafel die leven in de afdeling. Dit was nu echt een ochtend die navolging verdient!”

En dat is ook precies het plan. Graag willen we deze koffieochtend regelmatig gaan organiseren om zo op een ontspannen wijze met elkaar van gedachten te kunnen wisselen over actuele onderwerpen.