Groene Carré

20 oktober 2008

SP zet grote vraagtekens bij Groene Carré

In de raadsvergadering van donderdag j.l. heeft de SP grote vraagtekens gezet bij de op papier gestelde "uitvoering van maatregelen korte termijn Groene Carré". Wat eind 2006 nog een feestelijke opening was door het college, met als doel 'veilig verkeer voor elke weggebruiker rond het centrum', werd begin 2007 al aan de kaak gesteld door de SP en GroenLinks. Andere partijen volgden en in 2007 werd voor ruim 200.000 euro maatregelen genomen die toch weer problemen opleverden voor de verschillende weggebruikers.

24 januari 2007

SP fractie stelt gevaarlijke verkeerssituatie Groene Carré aan de kaak

De SP fractie in de Gemeenteraad stelt de verwarrende en zelfs gevaarlijke verkeerssituatie op de Groene Carré aan de kaak. Sinds de opening van de Groene Carré begin december vorig jaar zijn er vreemde verkeerssituaties ontstaan. Ook zijn er verschillende ongelukken gebeurd. Samen met de fractie van Groen Links probeert de SP het College van B&W zo ver te krijgen om iets doen aan de situatie.
TV-interview met de fractieleden van SP en Groen Links (TV Flevoland ).