WOP-NO

18 oktober 2009

SP-Kamerlid Van Bommel gaat buurten in Lelystad

Tweede Kamerlid Harry van Bommel gaat op uitnodiging van de SP-afdeling Lelystad maandagavond 19 oktober buurten in de Zuiderzeewijk in Lelystad. Samen met de vier gemeenteraadsleden van de SP zal Van Bommel huis aan huis de nieuwe Zo-krant van de partij afgeven en een buurtenquête afnemen over renovatie van huurwoningen en de leefbaarheid in de wijk. De raadsfractie van de SP zal de resultaten van de enquête aanbieden aan wethouder Nuijt en aan woningcorporatie Centrada.

18 mei 2007

SP: Centrada erkent fouten renovatie Zuiderzeewijk Lelystad

De SP heeft met de Huurdervereniging (HVOB) en Centrada een gesprek gehad over de vele klachten in fase 1 van de renovatie in de Zuiderzeewijk en zal, samen met de HVOB, maandagavond 21 mei een bewonersavond organiseren in buurthuis De Joon, aanvang 19.30 uur.

4 mei 2007

SP geschokt over uitkomst quickscan renovatie Zuiderzeewijk

De voorzitter (John van den Heuvel) van SP afdeling Lelystad is geschokt over de uitkomst van het onderzoek naar aanleiding van klachten van bewoners in de Zuiderzeewijk in Lelystad over de renovatie door Centrada. Volgens John van den Heuvel is het ongelofelijk wat hier gebeurt, mensen worden geconfronteerd met een overschrijding van vele weken van de beloofde tijd dat de renovatie zou duren.

17 april 2007

Quickscan SP naar klachten renovatie Zuiderzeewijk

Naar aanleiding van een flink aantal klachten van bewoners in de Zuiderzeewijk in Lelystad, waar Centrada momenteel een grote renovatie uitvoert, zal de SP afdeling Lelystad in samenwerking met een aantal bewoners een onderzoek doen naar de hoeveelheid en aard van de klachten.