Flevoland gonst met SP-geluid!!

16 maart 2015

Flevoland gonst met SP-geluid!!

Afgelopen zaterdag waren we met kraam en al aanwezig in Emmeloord, Lelystad, Almere en Dronten. Dronten kreeg bezoek van de 1e vijf kandidaten van de lijst. En in Almere werden spelletjes gehouden. Lelystad had op Valentijnsdag al 1000 bonbons uitgedeeld en lift op dit succes verder. Noordoostpolder deelt 1000 waxinelichtjes uit. En zo probeert  iedere afdeling op zijn eigen manier de aandacht van de kiezers te trekken.

Nu nog de laatste loodjes. De laatste flyers worden bezorgd, de banners komen aan de viaducten te hangen om aandacht van de automobilisten te krijgen. En op de dag van de verkiezingen krijgen buschauffeurs koffie en koek aangeboden. Dit ter ondersteuning aan hun actie rondom het OV en zullen de stations wederom ROOD gekleurd worden om de laatste zwevende kiezer te motiveren naar de stembus te gaan.

Tot slot zullen we het weekend na de verkiezingen de kiezers bedanken door dan ook weer op straat aanwezig te zijn. De SP staat niet alleen op straat vóór de verkiezingen, maar ook daarna!