Informeel wordt productief

8 februari 2015

Informeel wordt productief

Op zaterdag 7 februari 2015 was een informele bijeenkomst georganiseerd voor de SP'-ers die vrijwillig het tijdschrift van de SP (De Tribune) bij de leden bezorgen. Ook het bestuur en een fractielid waren aanwezig.

De opzet van deze bijeenkomst was om banden aan te halen en elkaar ook op persoonlijk vlak een beetje beter te leren kennen. En zeker vlak voor de verkiezingen is het fijn dat het moreel weer gaat borrelen.

Zo is een gedeelte van het posterplakken geregeld. Rutger van Weeren vindt de schroevendraaier in de eerste keukenlade die hij opentrekt om de koker met de verkiezingsposters te kunnen ontmantelen. Bob Ravesteijn ontfutselt elastiekjes en rolt de posters vrolijk en deskundig op tot meeneempakketjes.

I.c. voorzitter en organisatiesecretaris Iñez Harmsen heeft ons goed verwend met lekkere hapjes en drankjes, en door haar woning vrij te stellen aan een stelletje fanatiekelingen (die weten wat ze doen)! Dank!

Debbie van den Heuvel