Madeleine Boer nr 2 Flevolandse kandidatenlijst!

27 januari 2023

Madeleine Boer nr 2 Flevolandse kandidatenlijst!

Afgelopen vrijdag 20 januari, is door de leden van de Flevolandse SP de kandidatenlijst voor de verkiezingen van de provinciale staten vastgesteld. Het Lelystadse bestuur is trots dat onze penningmeester Madeleine Boer op plaats is verkozen. Zij zal samen met lijsttrekker John Cocu uit Almere de campagne gaan aanvoeren. Hans Everhart uit Almere en Piet de Ruijter uit Creil bezetten plaats drie en vier.

Op dit moment is Madeleine Boer actief binnen het bestuur van de SP naast haar werk en studie in het onderwijs. Hiervoor was ze 20 jaar lang werkzaam als verpleegkundige in het ziekenhuis.
In haar jaren bij de SP in Lelystad heeft Madeleine zich ontwikkeld in de lokale politiek. Zij kwam erachter dat veel lokale problemen niet alleen Lelystad maar eigenlijk heel Flevoland raakten. Vanuit deze gedachte ontstond de wens om meer te kunnen betekenen voor niet alleen Lelystad maar ook heel Flevoland. Met haar plaats als nummer twee op de verkiezingslijst voor de SP Flevoland is de eerste stap hiernaartoe gezet.
Op de Flevolandse kandidatenlijst van de SP komen nog meer Lelystedelingen voor.  Zo staat Jolande Donninger op plaats 7, Hans van der Sleen komen we tegen op plaats 12 en Caro Buitink op plaats 16. Menno Manheim en Alexander Sprong sluiten de lijst af met plaats 20 en 21.
Op de regioconferentie, deze maal gehouden in Almere werd ook het verkiezingsprogramma “Voor een menswaardig Flevoland” vastgesteld. De Lelystadse afgevaardigden stelden tevreden vast dat de inbreng van de Lelystadse ALV hier goed in is verwerkt.
Binnenkort worden de volledige lijst en het programma op onze site gepubliceerd. Wij wensen John, Madeleine en alle andere kandidaten veel succes bij de proviciale verkiezingen.