David de Vreede

Mijn ambitie is om een bijdrage te leveren aan een toekomst bestendig Lelystad. Een stad die duurzaam is, en financieel gezond en zelfstandig. Lelystad als Hoofdstad van de Nieuwe Natuur, waar het aantrekkelijk wonen en werken is in een schone, leefbare en veilige omgeving. Waar alle mensen mee kunnen doen aan het maatschappelijk - en sociaal leven.

Samen met inwoners werken we aan leefbare en schone buurten. We faciliteren en stimuleren daarom inwoners om de daken op hun woningen een schuurtjes asbestvrij te krijgen. En ondanks dat we minder geld krijgen vanuit de rijksoverheid, zorgen we voor kwaliteit in onze leefomgeving. Dat doen we door initiatieven vanuit de inwoners te stimuleren en te faciliteren, want zij weten het beste wat er nodig is voor hun buurt. We blijven investeren in preventieve maatregelen om ervoor te zorgen dat mensen niet in financiƫle problemen komen. En we zorgen ervoor dat iedereen naar eigen vermogen kan blijven meedoen , want in een inclusieve samenleving doet iedereen mee. We gaan door op de ingeslagen weg om mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt aan werk te helpen. We liggen en blijven op koers.